Nytt .....

Idag så har det varit kalas hos mitt kusinbarn som fyllde 4 år. Ja man kan ju säga att hon fick en hel del saker. Det blev att leka korvkiosk, så vi fick hamburgare och kotv, ja sånt som man får i en korvkiosk.. När vi sedan kom hem så satte jag mig vid datorn och bara stirrade på den och kom inte på vad jag skulle göra. Men då slog det mig. Jag kunde ju fixa till mig blogg lite så det gjorde jag. Jag vet inte hur länge jag satt med den men jag blev ganska så nöjd men jag är inte färdig än. Det som stör mig lite är att jag kan inte få upp någon profilbild. Så jag skickade ett hjälpmeddelande till dem idag så jag får se när dem kommer med ett svar.

Ikväll så kommer det väl bli melodifestivalen. Jag är inte så taggad på det nu, jag har inte varit så taggad på något idag. Jag vet inte vad det är med mig. :P Just nu skulle jag vilja ha mat från Sibylla. Det skulle vara så gott. Jag har gått och tänkt på det hela veckan men jag har inte ätit något. Det var meningen att jag och Fredric skulle ha gjort det igår men när vi väl kom dit så stängde dem :S Så det blev inget Sibylla för mig :/ Så jag hoppas att man kanske kan fjäska med pappa så att vi kan åka in och köpa det till mig :)

Idag så har vi också tittat på min t v som jag trodde det var fel på men det visade sig att det var det inte. Jag har ingen bra bild i lägenheterna men det hade jag här hemma. När vi satt på kalaset idag så fick min mobil fnatt så den måste jag lämna in nu med. Jag har sådan tur med tekniska saker. Jippi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0